استاندار اردبیل گفت: کارخانه الکل‌سازی اردبیل که ۲ ماه قبل افتتاح شده، وارد مدار تولید و توزیع برای عموم شده و در روزهای اخیر نیز بر میزان تولید خود برای تامین نیاز جامعه افزوده است.

اکبر بهنامجو روز جمعه افزود: این واحد پیش‌تر برای مراکز خاص در بسته‌بندی ۲۰ لیتری الکل تولید می‌کرد اما با وضعیت فعلی ، تولید خود را افزایش داده و در بسته‌بندی یک لیتری برای مصرف عموم الکل تولید می‌کند.

وی  به تدابیر انجام گرفته در اداره‌ها برای کاهش شیوع ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: ساعت کاری دستگاه‌های اداری کاهش یافته و تلاش شده از تراکم جمعیت در اتاق‌ها کاسته شود.

استاندار اردبیل با بیان اینکه همه باید با توجه به توصیه‌های بهداشتی و پرهیز از حضور در جمع از وضعیت پیش آمده و شیوع ویروس کرونا به سلامت عبور کنیم، اظهارداشت: ما بحران‌های بزرگتری از کرونا  را رد کرده‌ایم و در شرایط کنونی نیز باید همکاری‌ها برای گذر از این وضعیت بیشتر شود.

وی  بیان کرد: نکات بهداشتی، ماندن در خانه، پرهیز از حضور غیرضروری در جمع و عدم برگزاری مراسم غیرضروری از جمله مهم‌ترین اقدام برای کاهش ابتلا به ویروس کرونا می‌باشد.

در استان اردبیل هفت نفر به بیماری کرونا مبتلا شده‌اند که ۲ نفر از آنها جان باخته‌اند. ۵۷ نفر بیمار مشکوک به کرونا نیز در بیمارستان بستری هستند.

 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: