فرمانده نیروی انتظامی شهرستان خلخال گفت:روز ۱۳ فروردین، تمام ورودی و خروجی های این شهرستان به منظور قطع زنجیره انتقال کرونا و ممانعت از تردد مردم بسته است.

سرهنگ سید هادی موسوی در گفت وگو با خبرنگار خلخالیم با اشاره به اقدامات انجام شده برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا گفت: مسیرهای منتهی به شهر شامل خلخال فیروز، هشجین ،شاهرود و کیوی در روز ۱۳ فروردین ماه بسته می باشد.

وی اضافه کرد: در روز سیزده بدر (روز طبیعت) طبق سنت قدیمی مردم به دامن طبیعت می‌روند اما امسال با توجه به شیوع کرونا و برای قطع زنجیره انتقال این ویروس تمام راه های ورود و خروج شهر بسته شده است.

موسوی یادآور شد: در روز سیزده بدر شهروندان باید در خانه‌های خود بمانند تا از شیوع این بیماری جلوگیری شود و زنجیره انتقال ویروس قطع شود.

وی با بیان اینکه گشت و بازرسی های مشترک برای پپشگیری از سفرهای احتمالی در شهر همچنان ادامه دارد، تاکید کرد: از مردم با فرهنگ خلخال درخواست می شود مثل همیشه در همکاری با پلیس پیش قدم باشند.
وی همچنین خاطر نشان شد که در صورت مشاهده سفر از سوی همشهریان و مقاومت در برابر بسته بودن راه ها، خودروهای خاطی به پارکینگ هدایت و علاوه بر جریمه 500 هزار تومانی از طریق مراجع قضایی اقدام خواهد شد
 
 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 



 
 
 
 
 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: