سرعت پایین اینترنت در روزهایی که بیشتر کسب و کارها وابسته به اینترنت هستند گلایه و شکایت بسیاری از شهروندان خلخال را به همراه داشته است. 

خلخالیم، جواد فرامرزی/ سرعت لاک‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎پشتی اینترنت در خلخال به ویژه کاربران اینترنتی را کلافه کرده است به طوریکه شاهد نارضایتی‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های زیاد از سوی شهروندان هستیم و این موضوع را طی پیامهای ارسالی برای ما مطرح می کنند.

سرعت اینترنت خطوط ADSL باید ثابت باشد و با توجه به پهنای باند ثابت این نوع سرویس باید شاهد ثبات بیشتری در سرعت اینترنت باشیم ولی متاسفانه در طول روز بارها شاهد کم و زیاد شدن سرعت اینترنت هستیم و این در حالی است که میزان تعرفه بسته‌های ماهانه و سالانه از سیری صعودی برخوردار است.

پایین بودن سطح کیفی اینترنت هم مربوط به اینترنت موبایلی و هم اینترنت خانگی است و تقریبا با بررسی در تمام نقاط شهر سرعت اینترنت تعریف چندانی ندارد.

حتی بررسی ها نشان می دهد سرعت اینترنت خلخال در مقایسه با شهرهای دیگر استان و شهرهای همسایه نیز پایین است و در آن شهرها وضعیت اینترنت اینقدر هم مشکل دار نیست.

سخن آخر اینکه شهرستان خلخال در زمینه اینترنت تلفن ثابت، همراه اول و ایرانسل، زیر ساخت‎‎‎‎‎‎‎‎‎‎های مخابرات، عدم آنتن دهی تلفن همراه در برخی روستاها و راه‌های مواصلاتی و برخی مسائل دیگر در این زمینه دچار مشکلات متعددی است که نیازمند توجهات ویژه مسئولان است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/f6a33

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: