طرح توربین بادی ترکیبی در حوزه انرژی ساخت حسن عابدی رحمانلو از شهرستان خلخال، در پنجمین مسابقات بین المللی اختراعات کشور کانادا ، مدال طلا و جایزه ویژه این مسابقه جهانی را به خود اختصاص داد.

حسن عابدی رحمانلو موفق به طراحی، ساخت و ارائه این طرح تحقیقاتی شده است که در تاریخ پنجم اسفندماه سال ۱۳۹۸ این طرح را به شماره  ۱۰۰۴۶۵ با همکاری دکتر محمود اسماعیلی امیدوار، دکتر شهرام آجرلو و محسن توکلی از استان البرز، بعنوان مجریان تجاری سازی طرح، ثبت اختراع کردند.

پنجمین دوره مسابقات بین المللی اختراعات، هشتم شهریورماه جاری مصادف با ۲۹ اگوست ۲۰۲۰ توسط انجمن بین المللی نوآوری و مهارت های پیشرفته شهر تورنتو کانادا با حمایت فدراسیون بین المللی مخترعان (ifia) و انجمن مالکیت معنوی ( wiipA) برگزار شد.

در این دوره از مسابقات ۳۰۰ طرح از ۶۰ کشور در ۲۱ رشته از جمله پزشکی ، ماشین آلات ،کشاورزی ، رایانه ، انرژی ، الکترونیک و عمران به رقابت پرداختند که به دلیل شیوع کرونا این رقابت ها به صورت برخط یا آنلاین برگزار شد.

 

http://up.khalkhalim.com/uploads/161126707970651.jpg

حسن عابدی رحمانلو در گفتگوی اختصاصی با خلخالیم و خطاب به شهروندان گفت : مفتخریم به شما مردم عزیزتر از جانم، شهر ما هویتش با وجود مردمش معنی پیدا میکند‎؛ فرزند کوچک این مرز و بوم بدون هیچ حمایتی با خون و دل خوردن با کمک خلق طبیعت با یک کاردستی در آنسوی جهان ican کانادا مدال طلا و هم جایزه ویژه بین المللی را با افتخار به کشور و این شهرستان و نیز روستای خودمان گورانسراب به ارمغان اوردم که از میان ۶۰ کشور جهان از میان بهترین دانشگاه های معتبر دنیا با یک کاردستی و ساده ترین طرح مطرح نموده بودیم. بنده حسن عابدی رحمانلو فرزند این خاک، این افتخار را تقدیم به مردم شهرم می نمایم ولی گله دارم از مسئولین، من اهل تخریب نیستم ولی بالای صد تا نامه دادم که من تنها هستم و این بار سنگین در وضعیت کرونایی بر دوش من سنگینی میکند ولی دریغ از ....

 

خبرهای مرتبط :

مخترع خلخالي توربين توليد برق بادي ساخت ( خبرگزاری ایرنا، مهرماه 1397)

مخترعان البرزی و اردبیلی مدال طلای جهانی کانادا را کسب کردند ( خبرگزاری ایرنا البرز، شهریور 1399) لازم به ذکر است که مخترع این طرح حسن عابدی رحمانلو بوده و سایر اساتید بعنوان مجریان تجاری سازی این طرح مشارکت داشته اند که خبرگزاری ایرنا البرز در انعکاس اخبار بی دقتی کرده است

لینک کوتاه: khalkhalim.com/bd6e8

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

کاربرانی که در این گفتگو شرکت کرده اند

نظرات (1)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
This comment was minimized by the moderator on the site

با سلام و درود و عرض تبریک به آقای حسن عابدی همشهری عزیزم که پرچم خلخال را در کشور کانادا به اهتزاز درآوردی
انشالله همیشه موفق و پیروز باشید.

هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: