مراسم جشن گلریزان به منظور جمع‌آوری کمک‌های نقدی برای آزادسازی زندانیان جرائم مالی غیرعمد روز سه‌شنبه ۷ فروردین 1403 در فرمانداری خلخال برگزار می‌شود.

به گزارش خلخالیم، رئیس دادگستری خلخال در جلسه هم اندیشی برگزاری جشن گلریزان 1403، سهم جمع‌آوری کمک‌های مردمی از سوی ستاد دیه استان را 280 میلیون تومان اعلام کرد.

آرش جعفری افزود: در حال حاضر 4 نفر از محکومان جرایم غیر عمد با مبلغ یک میلیارد تومان چشم انتظار کمک‌های خیرین برای آزادی از زندان هستند.

وی گفت: هدف از برگزاری جشن گلریزان کمک به آزاد سازی زندانیانی است که به دلیل عدم توانایی نسبت به پرداخت دین در جرائم غیرعمد مانند تصادفات رانندگی، حوادث کارگاهی و نیز عدم توانایی در پرداخت نفقه و مهریه‌های معقول و محکومیت مالی در زندان‌ می‌باشند.

وی افزود: رونق گرفتن جشن گلریزان در خلخال نیازمند انجام کار فرهنگی و رسانه‌ای است و این امر باید تبیین شود که افراد گرفتار در زندان می‌توانند پس از آزادی در جامعه مفید و موثر باشند.

جعفری اضافه کرد: در سال‌های گذشته شهرستان خلخال در جمع‌آوری کمک‌های جشن گلریزان صاحب رتبه اول استان اردبیل بوده و امسال نیز انتظار می‌رود مردم، خیرین، اصناف، نیکوکاران، مسئولان، کارکنان ادارات و دستگاه‌های اجرایی در این امر خیر قدم‌های نیکی بردارند.

لازم به ذکر است: سال گذشته سقف تعهدات مالی تعیین شده از سوی ستاد دیه استان برای جمع آوری کمک‌های مالی جشن گلریزان مبلغ 180 میلیون تومان برای خلخال بود که خیرین شهرستان خلخال 306 میلیون تومان کمک کردند که از طریق این کمک‎‌ها در سال 1402 تعداد 10 نفر به مبلغ 16 میلیارد تومان زندانیان غیرعمد و مالی آزاد شدند.

همچنین شهروندان خیر نوع‌دوست می‌توانند مبالغ اهدائی خود را به شماره کارت بانک سپه 6273817010044471 و شماره حساب بانک ملی شعبه میدان آزادی 0106140951001 جهت آزاد سازی زندانیان در روز جشن گلریزان و در طول ماه مبارک رمضان واریز نمایند.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c3b01

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: