تمهیدات لازم برای آمادگی شرکت گاز شهرستان خلخال در زمستان انجام شده است و شهروندان عزیز نیز می‌توانند با مصرف بهینه و مناسب، شرکت گاز را در خدمت‌رسانی بهتر همراهی کنند.

رئیس اداره گاز خلخال در گفتگو با خلخالیم با اشاره به اقدامات شرکت گاز در راستای آمادگی برای زمستان افزود: تمهیدات لازم در این زمینه اندیشیده شده و پیش‌بینی‌های لازم از حیث نیروی انسانی، تجهیزات و تیم‌های امدادی و تعمیراتی صورت گرفته است.

مهدی صباحی اضافه کرد: تشکیل کارگروه آمادگی فصل سرما و برگزاری منظم جلسات هماهنگی، بازدید و نمایان‌سازی شیرهای شبکه، گریس کاری و سرویس شیرهای خطوط شبکه، تعمیرات اساسی ایستگاه‌های تقلیل فشار اعم از شهری و صنعتی و آماده‌سازی وسایل نقلیه گروه‌های امدادی و تعمیراتی از جمله اقداماتی است که در این زمینه انجام شده است.

وی خاطرنشان کرد: تکمیل تجهیزات اکیپ‌های امدادی و تعمیراتی، هماهنگی لازم با مشترکین عمده و سایر سازمان‌ها و ادارات از دیگر اقدامات شرکت گاز در راستای آمادگی برای فصل زمستان است.

رئیس اداره گاز خلخال با تاکید بر ضرورت صرفه‌جویی در مصرف گاز بیان کرد: با توجه به این‌که بیشترین درصد مصرف گاز در فصل سرما، در بخش گرمایشی می‌باشد لذا مردم شهرستان می‌توانند با مصرف بهینه و مناسب ما را در بهبود خدمت‌رسانی همراهی کنند.

وی افزود: همشهریان می‌توانند با استفاده از لباس‌های گرم و رعایت دمای ۱۸ تا ۲۱ درجه سانتی‌گراد در منازل و محل کار خود، نقش مهمی در صرفه‌جویی و استمرار گازرسانی، به سایر هم استانی‌ها ایفا کنند.

صباحی تاکید کرد: موضوع مهم‌تری که همشهریان باید مورد توجه قرار دهند رعایت نکات ایمنی در راه‌اندازی و استفاده وسایل گرمایشی منجمله اطمینان از عملکرد صحیح دودکشها است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/a17cf

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: