فرماندار خلخال بر لزوم آمادگی كامل دستگاه‌های اجرايی اين شهرستان در ايام نوروز به منظور خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب به مسافران نوروزی تاكيد كرد.

سید جواد یحیی‌زاده در گفتگو با خلخالیم اظهار داشت: شهرداری‌‌ها نیز باید نسبت به فضاسازی شهرها، شستشوی خیابان‌ها و تابلوهای ورودی شهر، پاكسازی و جمع آوری زباله‌های دورن و حاشیه شهر و نصب بنرهای خیر مقدم در مدخل ورودی شهرها اقدام كنند.

وی خواستار هماهنگی و همكاری نهادها با شهرداری و اداره میراث فرهنگی و گردشگری شهرستان شد و افزود: نهادهای اجرایی باید نسبت به تهیه بروشور و راهنمای شهری اقدام كرده و بروشورها و بسته‌های فرهنگی خود را به كیوسك‌های هلال احمر در ورودی‌های شهر تحویل دهند.

فرماندار خلخال همچنین بر اجرای طرح‌های ویژه نوروزی و افزایش گشت‌ها در محل اسكان مسافران، پارك‌ها و ایجاد امنیت و آرامش لازم برای شهروندان و مسافران نوروزی در ایام نوروز و شب چهارشنبه سوری توسط نیروی انتظامی اشاره کرد.

وی بر لزوم آمادگی بیمارستان، داروخانه‌ها، درمانگاه‌های روستایی و مراكز درمانی تاكید كرد و بیان داشت: تیم‌های برفروبی در صورت بارش احتمالی، جایگاه های سوخت و ستاد اسكان باید در این ایام تجهیز شده و آمادگی كامل را داشته باشند.

وی تصریح كرد: با بازدیدها و نظارت‌های مستمر بر طرح‌های نوروزی، نباید هیچگونه مشكلی برای مسافران به وجود آید و آمار مسافران نوروزی نیز باید روزانه اعلام و در پایان تعطیلات به فرمانداری ارسال شود.

یحیی‌زاده همچنین بر بازرسی و گشت‌های بین راهی به منظور كاهش تصادفات توسط پلیس راه و برنامه‌ریزی‌های مطلوب تاكید كرد.

وی بیان کرد: در راستای خدمات‌رسانی شایسته به مردم و مسافران نانوایی‌های شهر خلخال در ایام نوروز تعطیل نمی‌شوند و نانوایان موظف به پخت نان و ارائه خدمات به مردم در این ایام هستند.

فرماندار خلخال تصریح کرد: همه رؤسای ادارات در تعطیلات نوروزی باید در آماده باش کامل باشند و تمام مرخصی و مأموریت‌های مدیران شهرستان در ایام نوروز باید با هماهنگی صورت گیرد.

وی اظهار کرد: به تمام دستگاه‌های نظارتی و بازرسی شهرستان دستور اکید داده می‌شود که در بازرسی‌های نوروزی و ماه رمضان که از رستوران‌ها و مکان‌هایی که با حوزه سلامت مردم در ارتباط هستند به تخلفی برخورد کردند بدون هیچ گونه مماشاتی برخورد کنند.

وی فرمانداری را پاسخگوی هرگونه مشکل و کاستی در شهرستان‌‎ طی ایام نوروز دانست و گفت: نیاز است تا در ایام تعطیلات نیروهای کشیک برای پاسخگویی به مراجعه احتمالی گردشگران و مسافران مستقر باشند.

خبرنگار: سیما جلیلی
انتشار: مسعود شیرعلی‌پور

لینک کوتاه: khalkhalim.com/cbe79

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: