اخبار شهرستان کوثر

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر گفت: یکی از بزرگترین پایگاه‌های امداد و نجات جاده‌ای هلال احمر کشور در جاده ارتباطی اردبیل به سرچم و در داخل حوزه استحفاظی این شهرستان احداث می‌شود.

به گزارش خلخالیم حسن عیوضی روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا افزود: 10 میلیارد ریال اعتبار اولیه برای احداث  این پایگاه اختصاص بافته  و بزودی عملیات اجرایی آن آغاز می‌شود.

وی با بیان اینکه جمعیت هلال احمر شهرستان کوثر از 2 دستگاه آمبولانس ،2 دستگاه خودروی کمک‌دار، یک دستگاه خودروی مجهز ست نجات بهره‌مند است، بیان کرد: با احداث و راه اندارزی پایگاه امداد و نجات بین راهی اردبیل به سرچم امکانات امدادی این جمعیت بمراتب افزایش خواهد یافت.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 900 نفر به عنوان داوطلب افتخاری در جمعیت هلال احمر کوثر عضویت داشته و آموزش‌های لازم برای برای ورود در بحران‌های مختلف و حوادث و بلایای طبیعی را دیده‌اند.

رئیس  جمعیت هلال احمر کوثر گفت: در فروردین ماه امسال و با توجه به حجم تردد در راه‌های ارتباطی شهرستان کوثر از جمله جاده پرترافیک اردبیل به سرچم امدادگران جمعیت هلال احمر کوثر  به سرنشینان خودروها و 150 خانوار امداد رسانی کردند.

وی اضافه کرد: در راستای حمایت از اقشار آسیب دیده  از کرونا، جمعیت هلال احمر کوثر اقدام به توزیع بیش از 500 بسته معیشتی غذایی و همچنین بسته های بهداشتی  کرده و تجهیزات پزشکی از جمله کپسول اکسیژن بصورت رایگان و امانی در اختیار بیماران قرار گرفته است.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/d5e57 

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: