اخبار شهرستان کوثر

سرپرست جدید فرمانداری خلخال گفت: با توجه به افزایش بستری‎‎‎‎‎‎های کرونا ظرفیت بیمارستان امام خمینی تکمیل و نگران تداوم روند افزایشی تعداد مبتلایان و بیماران بستری در این شهرستان هستیم.

به گزارش خلخالیم  مسعود یگانه در جلسه قرارگاه فرماندهی ستاد مبارزه با کرونا که در فضای باز فرمانداری خلخال برگزار شد گفت: با قرار گرفتن این شهرستان در وضعیت قرمز کرونایی، در شرایط خطرناک و سختی که امروز از نظر شیوع ویروس کرونا در پیک پنجم  قرار گرفته‌ایم، نیاز به همراهی بیشتر مردم برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی، رعایت فاصله‌گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک داریم.

وی افزود: ممنوعیت تردد خودروهای غیربومی در مبادی ورودی و خروجی شهر اعمال و با همکاری عوامل نیروی انتظامی از  ورود خودروهای با پلاک غیربومی در ورودی‎‎‎‎‎های شهر جلوگیری بعمل خواهد آمد.

سرپرست جدید فرمانداری خلخال تصریح کرد: نیروی انتظامی با کنترل کد ملی و شماره پلاک از ورود خودروها جلوگیری و هرگونه مجوزها برا ورود به این شهرستان باطل می‎‎‎‎‎باشد.

وی ضمن افزایش همکاری نیروی انتظامی با قرارگاه زیستی کرونا خواستار ساماندهی سد معبر به خصوص جمع آوری میوه فروشان میدان آزادی را از سوی شهردار محترم شد.

عطایی فرمانده بسیج سپاه ناحیه خلخال نیز در این جلسه گفت: با گذراندن ۴ پیک کرونا تجربه لازم را برای عبور از پیک پنجم را داریم که لازم است دانشکده علوم پزشکی نیازهای خود را برای کمک به قرارگاه اعلام نماید.

وی گفت: بررسی‎‎‎‎‎‎‎‎‎های به عمل آمده از بیمارستان حاکی از این است که ۵ نفر از بیماران بستری در بیمارستان از اهالی کوثر هستند و این در حالی است که بیمارستان کوثر امکانات و پرستاران خود را در اختیار اردبیل قرار داده و با توجه به اینکه ظرفیت بیمارستان خلخال جوابگوی خود بیماران خلخال نیست لذا بیماران کرونایی از کوثر بجای اعزام به اردبیل به بیمارستان خلخال اعزام می شوند.

لینک کوتاه: khalkhalim.com/c624c

 

 

اینجـــــــا تبلیغات کنید و در تمامــــــی صفحات دیده شوید

 

 

 

 

 

 

نظرات (0)

امتیاز 0 خارج از 5 بر اساس 0 رای
هیچ نظری در اینجا وجود ندارد

نظر خود را اضافه کنید.

  1. ارسال نظر بعنوان یک مهمان
Rate this post:
0 کاراکتر ها
پیوست ها (0 / 3)
مکان خود را به اشتراک بگذارید
برچسب ها: